کسی نیست جز خدا


عاشق

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

تا حدود 12 ساعت دیگه سال تحویل میشه الان همه مردم یک جورایی مشغولن و سعی میکنن شاد باشن ولی من بد جور دلم گرفته

خیلی تنهام و جز خدا کسی نست که حرفام رو بشنوه

خستم از نامردی مردم دنیا

از نامردی کسی که همه دنیام بود

مگه من چیکار کردم که حالا باید تو این روزا انقدر دلم گرفته باشه

نمیدونم

اخه مگه تو سینه اون قلب نیست

مگه این قلب همونی نیست که میگفت بخاطر تو میزنه

مگه این همونی نیست که میگفت نفسم به نفست بنده

پس حالا کجاست ببینه نفسم بالا نمیاد

کجاست ببینه دارم خدارو التماس میکنم یا برگرده یا مرگم برسونه

کجاست ببینه که دارم از پا در میام

کجایی الهه عشقم

کجایی

کجایی ببینی باهام داره چیکار میکنه دوریت

خدایانمیدونم چی بلایی داره سرم میاد

خدایا یعنی کیه یا چیه که داره اون رو ازم دور می کنه

خدایا به همین لحظه های اخر سال

تو رو به ابروی فاطمه زهرا

تو رو به دستای بریده علمدار کربلا

به شیر خواره اقام امام حسین قسمت میدم

به فریادم برس

خدایا نگذر از هرکی داره بین ما جدایی میندازه

خدایا

یا مهتابم رو بهم برگردون یا جونم رو بگیر دیگه صبرم تمام شده

خدایا

تویی بینا ترین

تویی شنواترین

تویی دانا به هر نهان

خدایا

میدونی تو دلم چه خبره

میدونی دوست داشتنم از ته دل

میدونی

خدا پشیمونم از همه گناهام

یا ارحم الراحمین

یا قاضی الحاجات به فریادم برس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:,| 19:46 | مرتضی|

De$ign:khanoomi